čtvrtek 13. března 2008

den 9.

...UFFF.Tak už jsem si myslela,že dneska nastal ten den D..že nebudu mít ani jednu fotku!
No nechtěla jsem se takhle zbaběle vzdát bez boje a před 10.minutama,když jsem šla ven pro dřevo do krbu,jsem vytáhla Lumíka a v chabém světle bez blesku venku vyfotila alespoň to dřevo :)
Není to ostré,fotka šílená,ale nemohla jsem přerušit nit...

5 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

náááhodou - není to fotka na vyhození....

A jsem moc ráda, žes to nevzdala!!! šikulka!!!

čiřikaví řekl(a)...

už jen za tu pohotovost fotáku v takové zimě :) dřevo vypadá dobře a určitě s fotkou ještě zažiješ překvapení :))

klarissa řekl(a)...

...je to super...má něco do sebe...a ten krb ti závidím...

klarissa řekl(a)...

...jééé..ty už nemáš kódy...díííííííík...

Celenka řekl(a)...

Já chci taky krb a plápolavej ohýnek a.....a.......a......oj to jsem se zasnila.