neděle 9. března 2008

den 5.

.. neděle 9.3.2008.
Sice jsem čekala,že dnešní fotka už bude mého čerstvě narozeného synovce,ale bohužel se mu ještě nechce ven :)
Takže když přijela odpoledne návštěva a Johana si hrála na pískovišti(spíš napůl bazénu),tak jsem cvakla tuhle kačenku :)
.. Maxe uvidíme doufám už brzo!

11 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

špinavá kačenka doost dobrá tomu říkám zatiší :o)))pro synovce ji nak umejte joooo :o)))

Petra řekl(a)...

To je mazéééc kačena!!!!A jak pak vypadala Johanka?:o))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Dát kačenu do kaluže..hmmm dobrýý! :-) to jsou děti..

meowth řekl(a)...

:))) super fotka! moc se mi to libi!!!

klarissa řekl(a)...

....kačenka je pěkná... :o))..a vypadá spokojeně...

Lucka73 řekl(a)...

týý jo, mně se líbí ten kontrast - ta barevná až nevinná kačenka a ta špína okolo - prostě pošlapaná nevinnost.....

Anonymní řekl(a)...

joj, tak to se mi líbí ;)

dib řekl(a)...

toš to je fantasie!! klid a mír v bouřlivé pěně nečasu a špíny :-)

Andreya řekl(a)...

Krásný záběr. Kačenka supeer a už se těším na Maxíka, ten určitě bude taky tak kouzelný.:-)

Monča řekl(a)...

to je dobrýýýý :-)

Celenka řekl(a)...

Tak to je pekelná fotka. Super.