úterý 11. března 2008

den 7.

.. tak jsem znovu zkoušela makro,ale neměla jsem moc času. Takže z těch pár fotek,co jsem vyfotila se dala použít jen tahle. Takže vítej jaro! :)

9 komentářů:

klarissa řekl(a)...

super....sedmikráska?...
ale když vidím ten kód co na mě čeká, tak bych radši utekla... :o)

Petra řekl(a)...

Ta je krásně doostřená!Fakt pěkné!

Sarah řekl(a)...

No ta se ale povedla dost! Má to perspektivu, vyvážení bílé perfektní, ani prosluněné lístky nemají přepaly... Mně to tak nejde, tak závidím :-)

dib řekl(a)...

a já mám JENOM pětimístný, jupí :-)
to už je fakt sedmikráska?? krásná fotka..

Lucka73 řekl(a)...

WAUU - to je BOMBA!!! Tak tohle se mi mooclíbí - krása!! Super prácička!!!

meowth řekl(a)...

no parada!!! krasna fotka!

Michaela K. řekl(a)...

náááádhera

Lesana řekl(a)...

Ta sedmikráska je hezky vyfocená, , vypadá zajímavě.

Celenka řekl(a)...

Tak tohle je hodně povedená fotka. Mám ráda kytky a tahle je fakt krásná.