pátek 14. března 2008

den 10.


...den desátý byl ošklivý,propršený,studený a větrný.
Celkem jsem vyfotila 3 slovy tři fotky a tahle byla nejpřesnější. V pláštěnce utíkající Johana...

10 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...musím smát...je moc milá fotka...a máte pěkně zelenej trávník...

čiřikaví řekl(a)...

ta fotka je nááádherná!!! už se těším až takhle budu běhat se synem ..:)

čiřikaví řekl(a)...

ta fotka je nádherná - už se těším až budu se synem taky běhat v pláštěnce :)

čiřikaví řekl(a)...

a jeje nedarilo se mi prihlasit a nakonec mas komentare 2 :))))))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

taky se mi fotka moc líbí, je kouzelná

Petra řekl(a)...

Hele ale i když je fotka upršená,působí na mě vesele!Super!

Gabiks řekl(a)...

elegantní pláštěnka :-) ... pěkná fotečka

Celenka řekl(a)...

Tak na to, že bylo pršavo, máš krásný barvy na té fotce. A Johanka je kouzelej skřítek.

dib řekl(a)...

to je super fotka!! přesně do tvého stylu scrapu, co? :-)

Michaela K. řekl(a)...

jsem se musela zas prijit podivat, ta fotka je fakt uzasna, kouzelna a pravda, ze v tom presne vidim tvuj styl ;-)