neděle 9. března 2008

den 4.

.. je sobota 8.března. Mám to trochu posunuté,tak snad nevadí :)
Dnes jsem vyfotila jen 5 fotek,všechny po cestě na nákup,ale musím sem dát dvě z nich. To štěnátko je nádherný a druhá fotka byla letošní první zkouška makra :),



8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jujky, to štěňátko je úžasný ;)

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Obě dvě jsou úžasný

Lucka73 řekl(a)...

štěňátko vypadá tk křehce, že se mi ho chce vzít dom ;) (a si piš, že doma psa mít nikdá nechci!!! :DDD)

A makro se taky povedlo ;)

meowth řekl(a)...

makro se mi taky moc libi! vypada to zajimave!

noa stenatko je uzasne :-)

dib řekl(a)...

makro je bezvadné, mně se bodláky letos ještě nepovedly..
ovšem ten psék.. ten je krásný a zvláštní, taková fotka jako namalovaná.. nedokážu poznat čím to :-) tím víc čučím!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

pěkný fotky! Pejsana bych taky sbalila..je sladkej.. a bodlák je vydařenej!

klarissa řekl(a)...

to štěně je boží...a makro se ti moc povedlo...

Celenka řekl(a)...

Tak pejskové, to je moje. Takovýhle psí pohled a jdu nakupovat salám do sámošky. Moc hezký záběr.
A to makro, tak to je super. Hodně povedené fotky.