středa 2. dubna 2008

den 28.


... úterý 1.dubna...APRÍL!!!!

Ale tahle fotka aprílová není,fakt jsme(teda hlavně Lukáš-odpůrce ryb) jedli suši :))

A ještě byl Lukáš poprvé v nové práci,takže měl dvě premiéry v jeden den :))...jen Johanka neochutnala syrové ryby,ale alespoň nám víc zůstalo :))... jo a bylo to vynikající!!! Tím děkuji těm,co nás pozvali a uvařili!!

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Lucka73 řekl(a)...

tak nepoznala bych to :(( a.le to bude tím,, že já ryby taky nemuším ;o)

Jinak zajímavej úhel pohledu....

Ratu řekl(a)...

já suši nikdy neměla a ani mě to asi netrápí...a vlastně ani nevím, že to takto vypadá:-)

Marti - Norreen řekl(a)...

zajímavá fotka, chvilku mi trvalo než jsem poznala co to je.
Ale nadšení pro suši nesdílím. Ryby moc nemusím ani pečené, smažené natož syrové ;-)

čiřikaví řekl(a)...

tak to je super fotka, já suši miluju, fakt bych ho snědla kila a takhle krásně nafocený si o snězení jen říká..

Gabiks řekl(a)...

jůůůůů, to je krásná fotka ... a to na fotce - mňam, moc toužím suši ochutnat, ale zatím jsem neměla příležitost. A už na druhý pohled jsem poznala, co že to na fotce je :-)

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Lesana řekl(a)...

Fotka vypadá zajímavě a tajemně... aspoň pro mne, protože já suši v životě na vlastní oči neviděla (a ani po tom netoužím).

dib řekl(a)...

jé, to nesmím ukázat ondrejkovi, nebo se pustí do dalšího kola sušiovací mámie :-) děsně u toho nadělá :-)

klarissa řekl(a)...

...zajímavý, ale taky to nemám chuť ochutnat...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

já to poznala hned, ikdyž jsem ještě neokusila, ryby miluju, ale prý suši teda nic moc..

M-Kocurek řekl(a)...

Zajímavá fotka. Poznala jsem, o co jde, ale že bych na to měla chuť, to nemám. Já radši čokoládu! :o)))