čtvrtek 13. března 2008

den 8.

... středa 12.března.
Ráda fotím naše nebe.Vždycky jsou tady nádherné mraky a barvy.Takže jsem nemohla nevyfotit kapličku proti nebi,těsně před přicházející vichřicí :)


kredit: rámečky Katie Pertiet

7 komentářů:

klarissa řekl(a)...

asi se mi víc líbí v barvě...to nebe je krásný a víc vynikne..

Sarah řekl(a)...

Pro mě prosím taky v barvě. Krásnej hřbitůvek. To musí bejt radost na něm ležet.

čiřikaví řekl(a)...

Krásná kaplička a určitě ještě krásnější hřbitůvek :) kouzelný, jemný .. fakt pěkný

dib řekl(a)...

barva líbí....

Lucka73 řekl(a)...

já hlasuju rozhodně pro barvu!!!

a nebo ještě zkusit udělat barvu "sytější" a pak jí překrýt vrstovou s nižším krytím sepii -ale to nevím, JAK by vypadalo.

Teď - rozhodně barva.

A je to mooc povedený!!

Ratu řekl(a)...

mě se líbí obě moooooooooooooooc

Celenka řekl(a)...

Další parádní fotka. O něco víc se mi líbí ta barevná, na té druhé tolik nevyniknou ty mraky. Ale čiší z toho klid, pohoda, romantíííka....