pátek 28. března 2008

den 23.



..čtvrtek 26.března.


Tak speciální album si založím nejen na dveře,ale i na psy ležící u půdních dveří :)))


Asi je to tady v okolí nějaká místní zvyklost.(my naštěstí schody k půdě nemáme,tak naše feny to ještě nezkusily :))


No koukněte! Jedna fotka je k dnešnímu dni do projektu a ta druhá dříve ,focená u sousedů...



7 komentářů:

katth řekl(a)...

tady se mi libi moc ta starsi... uz jsem ji videla... a uplne z toho citim to cekani...

klarissa řekl(a)...

....asi tam mají hnízdo.. :o)

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Se moc líběj obě, věrňáci jedni

Ro řekl(a)...

hmm, až jich budeš mít 20, tak je to na knihu - stejně je to divný, jak tam tak seděj, ležej - syrový a smutný z toho čiší, i když to tak třeba není.

Lucka73 řekl(a)...

Mně se taky víc líbí ta první (taky pamatuju :o))).
ožná, kdybys jí nedávala,nebyl by tak patrnej ten kontrast

Petra Míčková řekl(a)...

Tyjo,tak ta první mě posadila na prdel už když jsem ji viděla v LOčku!!!Nemá chybu!Druhé asi ubírá to,žes je dala k sobě.Krásná obloha a ty kontrasty dělají svoje!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

souhlasím s holkama, ta první je jedním slovem SUPER!