úterý 25. března 2008

den 21.

...tak dneska byl venku blázinec.Chvíli padaly trakaře a byla chumelenice a za chviličku pražilo sluníčko.Tak v jedné chumelenici jsem vzala foťák a vyběhla na zahradu vyfotit poupě narcisu pod sněhem :)

6 komentářů:

Ratu řekl(a)...

supr a líbí se míi tvé datumové písmo, moc...

Andreya řekl(a)...

Tak já jsem taky taková běhačka po zahradě. To si musejí sousedi klepat na čelo,ale bylo by škoda takovou krásu nezachytit,ne? Moc pěkný narcis.

Anastazie řekl(a)...

Kacii máš nádherné fotky!!!

Lucka73 řekl(a)...

Fotka pro tuhle dobu příznačná a krásná... Jen mně osobně nesedí ten rámeček. Myslím, že bez něj by fotka víc vynikla.

Monča řekl(a)...

já běžela ten den taky takhle pro krokusy...narcisky ještě takhle velký nemáme :-o

dib řekl(a)...

arcis vypadá trošičku jako hadí hlava.. povedená fotka!