pátek 28. března 2008

den 22.

...je středa 26.března.Den návštěvy finančního úřadu ve vedlejším městečku.( to ještě netuším,že tam pojedu ještě třikrát...GRRR)

Jasně,že beru s sebou nejen dceru,ale i foťák a cvakám podle mě docela ucházející fotky...ale ouha! Na všech je super jen nebe a ostatní nic moc.Ať dělám co dělám,tak nic kloudného z nich nevytáhnu...

Nakonec jsem ještě poupravila tyhle dveře...asi si založím na dveře zvláštní složku,zjišťuji,že na ně mám asi úchylku :))


9 komentářů:

katth řekl(a)...

no, to jsou krasna dvirka... ;) jen to chtelo trosku vic svetla...

klarissa řekl(a)...

...úchylku naprosto chápu...dveře jsou to moc zajímavý...

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Dveře suprový

Věra Turoňová řekl(a)...

teda, co fotka to originál a kdybych potkávala častěji takové dveře, taky bych je mastila na blog jednu za druhou. Vůbec se Ti nedivím . mají své kouzlo

Lucka73 řekl(a)...

krásný vetchý dveře!! Nádherná fotka!!!!!

Já bych možná ještě víc kontrastila - ale můj problém je, že se mi líbí pře kontrastovaný fotky.

dib řekl(a)...

no, já myslím, že mají dveře úchylku na tebe, mě se takové krásy do cesty nestaví..

Petra Míčková řekl(a)...

Krásné dveře!!!To se v našem mladém městě bohužel nevidí jen tak :-(
A asi bych taky ještě trochu upravila když ne kontrast,tak úrovně.
Ale je fakt,že každému se líbí něco jiného,takže pokud jsi spokojená ty-je to v pořádku!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Dveře jsou parádní...zkusila bych taky úpravu přes úrovně nebo expozici v PS

Ratu řekl(a)...

krásné dveře do minulosti:-)