sobota 5. dubna 2008

den 31.

...pátek 4.dubna..
A zase jedna fotky po cestě na nákup.By mě zajímalo co budu fotit za pár měsíců! Tak daleko to totiž zase není:)
Ale tenhle keř mám moc ráda.Je to jedna z veselých jarních barev..jo a jmenuje se kdoulovec japonský

10 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

krasna barva, moje oblibena. a moc se mi libi tvoje pismo na fotkach. jooo kdybych ja nebyla tak lina si do toho novyho PS zas nejaky nahazet...

Lesana řekl(a)...

Barva květu je úžasná.

katcha řekl(a)...

je to nádhera,konečně jaro,miluju ho,všude kvítky,a ta odpočinutá motyka se těší do procesu,chjoooo,moc krásný

Gabiks řekl(a)...

úžasná barva ...

Ro řekl(a)...

hezký kdoulovec

dib řekl(a)...

nádherná barva, takovou mám na kytičkách spojenou až tak s květnem..
(kacii, ptala ses na to, proč některé fotky nejdou rozklikávat.. nevím :-( millie měla stejný problém, při přetahování fotky na konec textu přijdeš o kus kódu, který drží právě ta klikatelnost.. já taky přetahuju (mozzilla) a nestává se mi to. tak nevím jak poradit..)

klarissa řekl(a)...

...ta je nádherná....barva i květ...já jsem asi slepá nebo u nás takhle nic nekvete...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak takový květy jsem snad ještě neviděla, nádhera!

Lucka73 řekl(a)...

Jůů, neobvyklý květy, neobvyklá barva...

Lenka Pokorná řekl(a)...

Krásná barva!!!