středa 2. dubna 2008

den 26.

...neděle 29.března...

A jedeme na výlet!! Ráno jsme si vymysleli,že někam pojedeme na výlet a nakonec to bylo vláčkem do Kladna..a u zámku je medvědárium,takže dnešní fotka je medvědí :)

9 komentářů:

Iva Veselá řekl(a)...

No téda, medvěd je fantastický. Super záběr

Lucka73 řekl(a)...

joo - povedlo se!!!!!

už ho slyším, jak si říká:
"booože, proč na mě všichni čumí...." :o)))))

Dadouch řekl(a)...

Ten je božíííííííííííííí...

Ratu řekl(a)...

ten medvěd háže hlavou jako puber´ták, super

Marti - Norreen řekl(a)...

z dob kdy jsem tam bydlela, mám fotek medvědů dost a dost, ale takhle pěkná se mi nikdy nepovedla.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak to je parádní záběr..SUPER!

Petra Míčková řekl(a)...

Teeeeda ten má blažený výraz!!!Je skvělý!

dib řekl(a)...

ten je úplně potěšený tvým zájmem :-)

klarissa řekl(a)...

....příště jedeme s vámi, jasný...? :o)....a teď mi řekni jak si toho medvěda takhle vyfotila....to sis snad vlezla k nim, ne?