čtvrtek 6. března 2008

den 2.

... čtvrtek.U nás ve znamení čekání na "naše" popeláře :)
Když už byl rachot slyšet ze všech okolních ulic,tak jsem Jo nemohla udržet doma a vyrazily jsme jim naproti.Sluníčko krásně svítilo,tak jsem se těšila i na nějaké fotky.Pár jsem jich udělala,těšila se na nejlepší z dětského hřiště,ale ouha.Znáte to,něco bylo špatně.Zkoušela jsem upravovat a upravovat a stejně to nakonec u mě vyhrála tahle... nikdy jsem nevěděla,že u nás máme takovéhle krásné poklopy na kanály :)

7 komentářů:

Andreya řekl(a)...

A normálně kolem nich projdeš a nevšimneš si,že? Tak projekt 365 už má první vlaštovky - učí nás koukat kolem sebe a vidět, co jsme dřív na stejných místech neviděly. Supeer.

Věra Turoňová řekl(a)...

ten poklop vypadá jako tvář a proto je to zajímavější

klarissa řekl(a)...

....ať žije projekt....super dekl...

Lucka73 řekl(a)...

souhlas s Klarissou - "super dekl" - výstižnějš to napsat nejde.... :))

Petra řekl(a)...

Jo,super dekl,my máme po městě obyčejné.Ta fotka popelářů by mě taky zajímala...jako tvé pojetí myslím ;o)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak takovej poklop jsem fakt ještě neviděla..a nebo nekoukám pod nohy :-)

Lesana řekl(a)...

Poklop je dost zajímavej, podobný jsem ještě neviděla. Co člověk všechno nevyfotí, že jo? ;o)