středa 5. března 2008

den 1.

Tak jsem nevydržela a pustila jsem se taky do toho :)
A protože jsem hned po ránu vzala feny a Johanu do parku,tak první fotka je odtamtud :)

12 komentářů:

Celenka řekl(a)...

Jé Kači, vítej mezi šílenkama!!!!
První fotka a hned taková pěkná. Doufám, že u toho setrváš. Jsem ráda, že jsi tu!

Gabiks řekl(a)...

krásná fotka, ten kontrast je parádní :-)

klarissa řekl(a)...

Kačko...super fotka....se těším na další...a vydržáj...

Ratu řekl(a)...

Ahoj Kacii, vítej mezi šílenceme, hnedka na poprvé trefa, jen tak dál:-)))

dib řekl(a)...

mňam!

Lesana řekl(a)...

Vítej :o) Jo, a hezká fotka.

Marti - Norreen řekl(a)...

moc pěkná fotka na úvod

Lucka73 řekl(a)...

Krásná fotka!!! A dobrej počinek - tož jen tak dál!!!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Vítej mězi šílenci, miluju tyhle kontrastní fotky, nebe silueta, je nádherná

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Taky vítám do "klubu" :-) fotka moc pěkná, zajímalo by mě, co to je ten pavilon přátelství, jestli čtu dobře?:-)

Anonymní řekl(a)...

První a hned povedená....Líbí se mi.

meowth řekl(a)...

ta je kraaaasnaaa! nadherne mraky na modre obloze a ten kontrast k tomu!super!