čtvrtek 20. března 2008

den 14.

..úterý 18.března.Máme zrovna v našem RC HAVRÁNEK Velïkonoční jarmark,ale po zkušenostech s focením na minulých akcích ani Lumíka nevytahuju.Světlo tam není žádné,takže ještě žádná fotka nikdy nevyšla i když jsem zkoušela fotit na různé režimy.No ještě že tam fotí i někdo jiný :)

Takže večer vzniklo tohle.Sice původně Jo ty víčka napíchala do rohlíku,s odůvodněním,že to jsou semínka a seje je,ale fotku jsem nestihla udělat.Pak si tedy vytvořila nové barevné "nehty"...


6 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...to se pozná malá dáma...je to zajímavá fotka...

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Zajímavé a nenadávejk na Lumika, já si na něj za tu cenu nemůžu stěžovat a tuhle se překonal i ve sklepení a pres sklo, takže má u mě pohlazení, šušenky mu nejeddou

Michaela K. řekl(a)...

pekna fotka, ty barvicky se mi libi.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

mě se ta fotka moc líbí, je jiná..zajímavá

katth řekl(a)...

zajimavy, vesely, pekny!

dib řekl(a)...

dobré.. :-) prima nápad. a vidím, že stíny máš tak husté jako já :-( rozptylovací papír u mě nijak výrazně nepomohl :-/