čtvrtek 20. března 2008

den 13.

..pondělí 17.března.Odjíždíme od babičky a Jo je pořád nakřáplá a kašle.Takže celý den jsme doma.Jen jsem musela vyfotit naše nově vyklubané ředkvičky :)

6 komentářů:

Věra Turoňová řekl(a)...

no ředkvičky bych nepoznala, hezké foto

klarissa řekl(a)...

....to je super, jak už se všechno dere ze země ven.....taky bych nepoznala ředkvičky....já nepoznám nic dokud to není v krámě s cedulí... :o)

Lenka Pokorná řekl(a)...

Kaci hezká fotka - mám strašně ráda tyhle první zelené lístky...

Lucka73 řekl(a)...

Super - takový fakt "zemitý" - už jsem to někomu psala - ale přesně to vystihuje, co cítím (hlavně jak je cítit ta zemina...) - prstě pěkný - krásnej kontrast barev!!

katth řekl(a)...

supr kontrast barev... takovy "cerstvy"

dib řekl(a)...

máte úplnou černozem :-) to bude dobrota.. taky mám strašně moc ráda jarní listy.. jsou plné života a síly a nezdolnosti..