úterý 20. dubna 2010

po cestě z večerního nákupu :)

... když přijde Lukáš domů,tak někdy MUSÍM dojít ještě něco NUTNĚ nakoupit a vyběhnu do večerky... dneska to bylo víno a bylo krásný světlo,tak jsem vzala foťák.A každej,koho jsem potkala,tak se se mnou dal do řeči a kecal mi do toho :)..teda někdy v dobrém,jako že tam za plotem jsou vidět krásně srnky a jestli mi ten šnek neutíká moc rychle...mno,srny ani šneka nemám,ale ulovila jsem něco,Třeba i svůj autoportrét :)
jeden západ slunce

5 komentářů:

Nyka řekl(a)...

úžasný místa, skvělý fotky! pro mě zážitek!

Zaneta řekl(a)...

taky se na tve fotky moc rada chodim divat. Libi se mi i upravy. A super, ze se nestydis fotit pred lidma. :-)

Andynka řekl(a)...

Kacii jsi šikulka,mám ráda tvůj rukopis,skvělé fotky !! ;)

Anonymní řekl(a)...

nádherné fotky ráda bych za vámi zašla na diskusi ale bohužel nejde mi to se tam přihlásit pořád mi to hlásí chybu tak nakukuji aspoň tady
vaše papagaja

Katka řekl(a)...

Katko, ten západ je úúúúžasný!!!!! Ještě by se mi líbil samostatně ten strom, co je vlevo. Ve stejném světle.
K.