pondělí 15. září 2008

den 148.

... středa 30.července.

...moje srdeční záležitost... skryté okno do skryté zahrady...


5 komentářů:

Jeje řekl(a)...

Pradni srdecni zalezitost!

Veronika řekl(a)...

Přijď se podívat na můj blog :) Něco tam pro tebe mám :)

Anonymní řekl(a)...

nádherné okno taky by se mi to moc líbilo ale bytovku mi zarůst nedovolí ,nádherně jsi to vyfotila

Anonymní řekl(a)...

Posílám štěstíčko
na všechny strany,
aby byl každý
stále zdravý,
aby měl v kapse
vždy pár drobných,
aby měl také
pár přátel dobrých,
aby měl důvod se smát
a každý koho potká
měl ho rád.
Řada přišla i na tebe,
nenechávej si ho jen pro sebe,
jestli máš někoho
komu přeješ lásku a zdraví,
ať se to od tebe také doví.


Ty nej vánoční svátky přeje přejí
ze srdce rodinka s malými dráčky
Sirotkovi-papagaja

Anonymní řekl(a)...

neseme přáníčko do nového ruku od celé naší rodinky

každého dne se něco krásného končí, a každého dne se něco krásného začíná. Dvojnásob to platí, když končí jeden rok a další rok začíná.
Ať pro Vás pro všechny to krásnější, které začíná, předčí to krásné, které končí.