pondělí 16. června 2008

den 88.

... sobota 31.května



Podařilo se mi dneska ulovit tuhle slečnu :)

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak to nemá chybu

Jarka řekl(a)...

Naprosto úžasná fotka!!

klarissa řekl(a)...

...ta je fakt skvěle zachycená...

milu řekl(a)...

Tak tahle vážka je nádherná!

Lesana řekl(a)...

Ty woe :oO Omlouvám se za výraz, ale čelist mi padla až pod stůl, to je naprosto úžasná fotka.

ajka75 řekl(a)...

Famoooozna fotka, asni nemam slov ako ju opisat. :-)

Michaela K. řekl(a)...

ty vagooo, parada

Michaela K. řekl(a)...

ty vagooo, parada

Lucka73 řekl(a)...

Moc jsem se těšila, až si budu moct tuhle fotku okomentit - a je to tady!!

Je krásná -bezchybná - nádherná a ..... a vůbec -PARÁDA!! Nádhernej úlovek!!!

KH řekl(a)...

žjoooova, ta je úžasná. gratuluju :-)
agáta

dib řekl(a)...

počkej počkej. to ne.. to je FAKT živá vážka??
uá!
já jsem to viděla na diskuzi, a říkala jsem si - parádní aranžmá, jako že jsem to viděla tak, žes tam napíchla skleněnou ozdobu, protože přece není možné, aby někdo chytil takto vážkové křídla. jsou zcela jasně skleněné, proto je to celé tak barevné a krásně světlohravé.
to není možné. mazééééc! paráda. uf.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

No tééééda, nemám slov..holky už všechno napsaly - to je teda BOMBA!