neděle 18. května 2008

den 70.


... úterý 13.května.

Zkusila jsem vyfotit naše malé náměstíčko.V barvě vypadalo nudně a šedivě,tak jsem ho trochu upravila :)

9 komentářů:

ajka75 řekl(a)...

Super si to upravila,nebyt tam tych aut, tak poviem, ze je to fotka z 19. storocia. Veeelmi sa mi paci.

Michaela K. řekl(a)...

hmmm parada, ja hnedobily fotky mam moc rada ;-)

Mony řekl(a)...

Perfektní...děsně moc se mi líbí

klarissa řekl(a)...

..ta fotka má něco do sebe...a ta úprava jí určitě jen prospěla...pěkný...

milu řekl(a)...

To je moc krásný snímek

Ratu řekl(a)...

super, taky chci takové hezké okolí:-(((

Lesana řekl(a)...

Hezké náměstíčko, krásně upravená fotka.

Lucka73 řekl(a)...

Vypadá to jak stará pohlednice - super úprava!!!! Ono to nejni jen tak "upravit" fotku - tobě se to náramně povedlo!!

dib řekl(a)...

přesně.. moc pěkně si s fotkama umíš hrát, dostat z nich víc, než na nich je, to je můj sen..