neděle 20. dubna 2008

den 45.

...pátek 18.dubna.

Jsme celé odpoledne na návštěvě u Maxe,cvakám spoustu fotek a těším se,že bude na projektu on...ale mě to prostě s Lumíkem v interiéru fotit nejde a nejde.Takže až prostuduju a vyzkouším,tak snad konečně.

Takže večer fotím narychlo ještě toto... :)




6 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

ježkovy voči, co to je? připadá mi to jako kukuřice obarvná na červeno :-)

klarissa řekl(a)...

....taky si tu lámu palici....nezralý maliny těžko, zmutovaná kukuřice asi taky ne....

Lucka73 řekl(a)...

No a tohle by se mělo zakázat - pro krista - co je zase tohle????? Jak já mám ty vaše hádanky rozdejchávat???

Jill řekl(a)...

Taky mě napadla jedině červená kukuřice, co to je ??????????

Dadouch řekl(a)...

Tak sem jdu v naději, že v komentáři najdu co by to mohlo být..... a nic...

dib řekl(a)...

no, tobě to s lumíkem nejde v interiéru, mně skoro nikde..
kukuřice je sympaticky zapavučinovaná..