pondělí 14. dubna 2008

den 40.

...neděle 13.dubna.

Johance už je líp,tak když přijela na návštěvu babička s dědou,tak jsme byli i chvilku venku.

Ale z těch pár fotek,co jsem udělala,tak sem dávám tuhle... je to zátiší na našem okně :)


8 komentářů:

klarissa řekl(a)...

...ta čb fotka působí smutně...

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

ale me se libí strasně moc aš je smutná

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Fííha, mě se fotka líbí moc, myslím, že ta ČB ji sluší..pěkná kompozice

Ratu řekl(a)...

hezké, mě smutná nepřipadá, spíš prostě starodávná:-)

Mony řekl(a)...

Krásné...mě se líbí.Hned bych sfoukla prach...

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Lenka Pokorná řekl(a)...

Tak tahle fotka má kouzlo...
Já moc ráda vzpomínám na statek babičky a dědy.. oni byly děsní zemědělci, ale babička si vždy udělala chvilku na kytičky před domem a ozdobení oken - měla moc ráda podobná zátiší.. až mám slzu v oku....

dib řekl(a)...

nádherná fotka. skvěle vyvážená. dokonalý obraz.